Pytania i odpowiedzi


  • :
  • Kontakt
  • Lokale
  • Rezerwacje
  • Festiwal
  • Płatność
  • Kody rabatowe
  • Konto Gościa

Kontakt

Jeśli potrzebujesz pomocy i chcesz się z nami skontaktować:

UKRYJ
POKAŻ

Jeśli chcesz się z nami skontaktować napisz maila lub zadzwoń na infolinię Cocktail Festival. Jesteśmy do Twojej dyspozycji:

– w dni powszednie w godzinach 10.00-17.00
–  od piątku do niedzieli również w godzinach 17.00 – 21.15
Adres e-mail: [email protected]
Telefon: 798-971-263

Lokale

Jakie bary i restauracje biorą udział w festiwalu?

UKRYJ
POKAŻ

Bary i restauracje biorące udział w festiwalu są starannie selekcjonowane w oparciu o wysoką jakość obsługi barmańskiej, kuchni i produktów, poziom autorskiego menu, poziom obsługi kelnerskiej (restauracje nie posiadające obsługi kelnerskiej nie biorą udziału w festiwalu) i spełniają warunek nie sieciowości.

Jak zarezerwować stolik?

UKRYJ
POKAŻ
Rezerwacje stolików na festiwal są tak proste, jak rezerwacja biletu do kina! 🙂
Wystarczy wejść na www.cocktailfestival.pl, zalogować się lub zarejestrować konto (założyć Konto Gościa), by sprawnie wybierać pośród wymarzonych lokali.
Wybierz miasto lub region, lokal z dedykowanym menu koktajlowym oraz datę i  liczbę osób. Rezerwacji możesz dokonać na konkretną godzinę (wówczas będzie czekało na Ciebie miejsce przy stoliku) lub wybrać lokal oferujący całodniowe rezerwacje (wówczas możesz odwiedzić lokal o dowolnej porze, w godzinach otwarcia lokalu)
Na etapie dokonywania rezerwacji nie musisz wybierać koktajlu, wybierzesz go będąc już w lokalu.
Po dokonaniu płatności potwierdzenie rezerwacji otrzymasz e-mailem, na który zostało założone Konto Gościa.

Czy muszę pokazać swoją rezerwację w lokalu?

UKRYJ
POKAŻ

Nie musisz drukować swojego potwierdzenia rezerwacji – po wejściu do lokalu możesz ją pokazać na ekranie telefonu lub podać imię i nazwisko osoby, która dokonała rezerwacji (właściciela Konta Gościa) bez konieczności pokazywania wydrukowanego potwierdzenia.

Czy konieczna jest punktualność?

UKRYJ
POKAŻ

Jeśli dokonałeś rezerwacji na konkretną godzinę, prosimy o punktualność 🙂 Twój czas to 90 minut od godziny rozpoczęcia Twojej rezerwacji. Po tym czasie będą już czekać kolejni Goście. Chcemy, by każdy miał równe szanse na swoje doświadczenie.

Co się stanie jak spóźnię się pół godziny?

UKRYJ
POKAŻ

Chcemy dać wszystkim równe szanse na odbycie pełnowymiarowego doświadczenia, w związku z tym jeśli spóźnisz się więcej niż 20 minut obsługa lokalu ma prawo odmówić przyjęcia i realizacji Twojej rezerwacji, bez zwrotu kosztów rezerwacji czy możliwości przełożenia na inny termin.

Jak ocenić swoje doświadczenie?

UKRYJ
POKAŻ

Po swojej wizycie otrzymasz od nas maila z linkiem do oceny doświadczenia. Ewentualnie możesz wejść na www.cocktailfestival.pl. Zaloguj się na swoje Konto Gościa i wybierz zakładkę historia. Wybierz „Oceń” przy rezerwacji, którą chcesz ocenić. Po zatwierdzeniu wprowadzonych danych ocena zostanie zapisana i nie będzie można jej edytować. Pamiętaj, że właściciele lokali liczą na Twoją szczerą opinię!

Rezerwacje

Czy mogę dokonać zmian w swojej rezerwacji?

UKRYJ
POKAŻ

Tak, wejdź na www.cocktailfestival.pl, zaloguj się na swoje Konto Gościa i wejdź w swoją rezerwację. Pamiętaj, że zmian można dokonywać nie później niż na 24 godziny przed terminem rezerwacji.

Co mogę zmienić w swojej rezerwacji?

UKRYJ
POKAŻ

Możesz dokonać zmiany restauracji, daty, godziny lub liczby Gości* (w górę). Nie ma możliwości zmiany miasta, w którym dokonałeś rezerwacji na inne miasto oraz nie można zmniejszać liczby Gości na rezerwacji.

*zwiększając liczbę Gości pamiętaj, że musisz dopłacić różnicę, aby rezerwacja była aktywna.

W jaki sposób zmienić swoją rezerwację?

UKRYJ
POKAŻ
Aby zmienić swoją rezerwację zaloguj się na Konto Gościa, a następnie w zakładce Historia rezerwacji znajdź i wybierz Rezerwację, którą chcesz zmienić i użyj przycisku “Zmień”. Zostaniesz przekierowany na stronę umożliwiającą ponowny wybór lokalu, ilości osób, daty, godziny i menu. Po dokonaniu właściwego wyboru zostaniesz przeniesiony do okna Podsumowania rezerwacji. Jeśli wszystko się zgadza wybierz przycisk “Płacę”/”Potwierdź”. Jeśli zwiększyłeś liczbę osób, system przekieruje Cię do płatności PayU. Nie ma niestety możliwości zmniejszenia liczby osób.
Na adres mailowy zostaną wysłane dwa maile, pierwszy z anulowaniem nieaktualnej rezerwacji oraz drugi z potwierdzeniem rezerwacji z nowymi parametrami zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zmiany rezerwacji skontaktuj się z nami, może to bowiem oznaczać, że zmiana nie została przeprowadzona prawidłowo.

Czy mogę anulować rezerwację?

UKRYJ
POKAŻ

Tak, jeśli anulujesz swoją rezerwację wcześniej niż 7 dni przed datą realizacji rezerwacji otrzymasz od nas 100% zwrot kosztów. Jeśli anulujesz swoją rezerwację później niż 7 dni względem zarezerwowanej wizyty a wcześniej niż na 24 godziny przed wizytą, zwrócimy Ci 50% kosztów. Jeśli będziesz chciał anulować później niż na 24 godziny przed jej terminem, zgodnie z regulaminem, nie zwracamy środków gdyż lokal będzie już przygotowany na Twoją wizytę.

 

W jaki sposób anulować swoją rezerwację?

UKRYJ
POKAŻ
Wystarczy zalogować się na swoje Konto Gościa, w zakładce „Historia rezerwacji” wybrać  Rezerwację do anulowania i skorzystać z przycisku „Anuluj” znajdującego się po prawej stronie.
Pamiętaj, że anulowanie rezerwacji jest procesem nieodwracalnym. Jeśli anulujesz swoją rezerwację nie będzie możliwości jej przywrócenia.
Jeśli anulujesz swoją rezerwację otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie anulacji. Jeśli anulowałeś swoją rezerwację lecz nie otrzymałeś potwierdzenia jej anulowania, skontaktuj się z Biurem Obsługi Gościa.
Jeśli anulowałeś swoją rezerwację koniecznie poinformuj nas mailowo o odstąpieniu od umowy podając nazwisko na które została złożona rezerwacja oraz jej numer – to w znacznym stopniu przyspieszy zwrot wpłaconych środków.

Co mam zrobić, jeśli przypadkowo/niechcący anulowałem swoją rezerwację?

UKRYJ
POKAŻ
Anulowanie rezerwacji jest procesem nieodwracalnym. Jeśli anulowałeś swoją rezerwację nie ma możliwości jej przywrócenia.
Jeśli anulowałeś rezerwację niechcący, skontaktuj się z Biurem Obsługi Gościa telefonicznie lub mailowo, by otrzymać pomoc w jej odtworzeniu.

Czemu nie otrzymałem potwierdzenia rezerwacji mailem?

UKRYJ
POKAŻ

Czasami trzeba chwilkę poczekać :). Jeżeli czas oczekiwania na rezerwację przekroczy 60 minut, prosimy o sprawdzenie statusu płatności. Jeżeli płatność została dokonana, ale potwierdzenia nadal brak – prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.

Do kiedy najpóźniej mogę dokonać rezerwacji na festiwal?

UKRYJ
POKAŻ

Rezerwacji na festiwal można dokonać do 12:00 w dniu wizyty w barze lub restauracji.

Dokonałem rezerwacji ale chcę zabrać więcej osób. Jak mogę to zmienić?

UKRYJ
POKAŻ

Wystarczy zalogować się na swoje Konto Gościa, wybrać aktualną rezerwację i edytować zamówienie, dodając pożądaną ilość osób. Niestety nie istnieje możliwość zmniejszenia wielkości rezerwacji.

Czy mogę dokonać rezerwacji dla jednej osoby?

UKRYJ
POKAŻ

Oczywiście! 🙂

Festiwal

Jaka jest idea festiwalu?

UKRYJ
POKAŻ

Ideą zespołu i współtwórców (barów i restauracji, Partnerów, Patronów, instytucji wspierających wydarzenie) World Class Cocktail Festival jest promocja oraz wspieranie rozwoju polskiej sceny koktajlowej poprzez cykliczne, konsekwentne przybliżanie jej działalności Gościom festiwalu. Naszym celem jest zarówno zbliżanie Gości do barów i restauracji jak i lokali do Gości. Chcemy przełamywać bariery, które wstrzymują Gości przed częstym spędzaniem czasu w barach i restauracjach. World Class Cocktail Festival to niepowtarzalna okazja na poznanie najlepszych barów i restauracji w ich festiwalowym, popisowym wydaniu.

Ile miast bierze udział w festiwalu?

UKRYJ
POKAŻ

World Class Cocktail Festival odbywa się w ponad 11 miastach w 9 regionach w kraju:
Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Silesia, Szczecin, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław. 

Na czym polega festiwal? Jakiego rodzaju doświadczenia mogę odbyć?

UKRYJ
POKAŻ

W festiwalu można wziąć udział na 3 sposoby.
1. Głównym elementem festiwalu są rezerwacje zestawów koktajlowych w najlepszych barach i restauracjach w Polsce. 2 koktajle w festiwalowej cenie 29 zł!

Goście mogą spodziewać się zarówno autorskich koktajli stworzonych przez wybitnych barmanów, jak i popularne klasyki w stylu Old Fashioned czy Dutch Mule.

Rezerwacji można dokonać na konkretną godzinę za pomocą filtru wyszukiwarki lub wybrać lokal oferujący dowolną godzinę wizyty (opcja „wybierz całodniowe rezerwacje”).

2. Najlepsze restauracje w Polsce serwujące food pairing do festiwalowych koktajli. Dokonaj rezerwacji stolika i ciesz się dwoma koktajlami w cenie 29 zł oraz możliwością domówienia w lokalu wykwintnych dań karty restauracji.

3. World Class Cocktail Festival to nie tylko światowej klasy koktajle, ale również najwyższej klasy doświadczenia: warsztaty, tastingi, degustacje, food pairing i wiele innych! Znajdziesz je na podstronie Wydarzeń towarzyszących.

 

 

Płatność

Chciałem dokonać rezerwacji ale podczas płatności system się zawiesił. Jak mogę sprawdzić czy moja rezerwacja została zarejestrowana?

UKRYJ
POKAŻ

Zaloguj się na swoje Konto Gościa i zweryfikuj status zamówienia w zakładce rezerwacji. Jeśli widzisz potwierdzenie rezerwacji, to wszystko jest ok i Twoja płatność przebiegła pomyślnie a rezerwacja jest aktywna. Jeśli nie ma potwierdzenia rezerwacji na Twoim Koncie Gościa oznacza to, że zawieszenie systemu uniemożliwiło płatność i musisz przejść przez ten proces ponownie.

Anulowałem swoją rezerwację. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

UKRYJ
POKAŻ
Jeśli anulowałeś swoją rezerwację koniecznie poinformuj nas mailowo o odstąpieniu od umowy podając nazwisko na które została złożona rezerwacja oraz jej numer. Twoje pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni od przesłania do nas mailowego zawiadomienia o odstąpieniu od umowy.
Zwroty realizowane są za pośrednictwem systemu PayU w taki sam sposób, w jaki została dokonana płatność (karta/przelew).

Potrzebuję faktury za kupione rezerwacje na festiwal. Skąd mogę ją wziąć?

UKRYJ
POKAŻ

Każdy lokal uczestniczący w festiwalu ma obowiązek, na prośbę Gościa, wydać paragon fiskalny lub fakturę. Na koniec swojej wizyty poproś o fakturę kelnera a zostanie Ci wydana na miejscu bądź przekazana mailowo.

Jakie są dostępne formy płatności?

UKRYJ
POKAŻ
Płatności za dokonaną rezerwację należy dokonać w ciągu 15 minut od złożenia rezerwacji (pojawienia się okna podsumowania rezerwacji).
Płatność za dokonaną rezerwację możliwa jest za pośrednictwem systemu PayU.
W ramach swojej platformy, PayU udostępnia możliwość dokonania zapłaty przelewem online, kartą debetową lub kredytową, kodem blik lub przy pomocy portfeli elektronicznych (Google Pay, Visa Checkout, Masterpass).

Ile mam czasu na dokonanie płatności?

UKRYJ
POKAŻ

W momencie przejścia na ekran podsumowania Twojej rezerwacji masz 10 minut na dokonanie płatności. Po tym czasie system automatycznie anuluje Twoją rezerwację i opróżni koszyk. Dokonanie rezerwacji będzie wymagało przejścia od początku przez cały proces rezerwacji.

Czy mogę zapłacić za rezerwację po przybyciu do restauracji?

UKRYJ
POKAŻ
Niestety nie jest to możliwe. Płatności za dokonaną rezerwację należy dokonać w ciągu 15 minut od złożenia rezerwacji (pojawienia się okna podsumowania rezerwacji), po tym czasie rezerwacja zostaje anulowana, a zablokowany stolik wraca do puli dostępnych.
 Dokonywanie rezerwacji oraz realizacja płatności możliwe jest jedynie za pośrednictwem naszego systemu.

Kody rabatowe

Jak użyć kodu rabatowego?

UKRYJ
POKAŻ

Wybierz termin, godzinę i bar lub restaurację, do której chcesz się udać oraz ilość osób – inaczej mówiąc, dokonaj klasycznego procesu rezerwacyjnego. 🙂 Po wybraniu i zatwierdzeniu wszystkich danych Twojej rezerwacji, na ekranie podsumowania, pojawi się przycisk rozwijający pole do wpisania kodu (“Dodaj kod rabatowy”). Skorzystaj z niego, a następnie wpisz kod rabatowy w pasku, który się pojawi obok. Po prawidłowym wpisaniu kodu na podsumowaniu Twojej rezerwacji pojawi się kwota zastosowanego rabatu oraz wartość Twojego zamówienia po rabacie. Jeśli wszystko się zgadza, wybierz przycisk “Płacę”/”Potwierdź”. W kolejnym kroku system przekieruje Cię do płatności PayU. Gdy dokonasz płatności, Twoja rezerwacja zostanie prawidłowo skompletowana. Na podany przy rejestracji adres mailowy otrzymasz potwierdzenie rezerwacji.

Dlaczego nie działa kod rabatowy do rezerwacji, który otrzymałem od Cocktail Festivala?

UKRYJ
POKAŻ
Prosimy o ponowne sprawdzenie wprowadzanego kodu, wielkości liter, brak spacji itp innych znaków.
Kody rabatowe składają się ze znaków alfanumerycznych, tzn. cyfr od 0 do 9 oraz liter alfabetu łacińskiego. W niektórych przypadkach występuje również znak “#”.

Konto Gościa

Do czego służy Konto Gościa?

UKRYJ
POKAŻ

Dzięki rejestracji w systemie Restaurant Club i posiadaniu Konta Gościa można dokonywać Rezerwacji na Festiwale Cocktail Festival, Restaurant Week oraz Fine Dining Week, edytować dane rezerwacji – zmienić datę, godzinę, menu, zwiększyć ilość osób.

Czy mogę dokonać rezerwacji bez logowania?

UKRYJ
POKAŻ
Przy dokonywaniu pierwszej rezerwacji bez logowania, system automatycznie utworzy dla Ciebie nowe Konto Gościa. Na adres mailowy podany podczas zakupu otrzymasz maila powitalnego oraz hasło umożliwiające zalogowanie do swojego Konta Gościa.
Jeśli posiadasz Konto Gościa i dokonujesz rezerwacji bez wcześniejszego zalogowania na swoje konto, upewnij się, że wpisany podczas rezerwacji adres e-mail jest prawidłowy. W tej sytuacji system automatycznie przypisze Twoją rezerwację do Twojego Konta Gościa.

Mam problem z zalogowaniem się lub odzyskaniem hasła do konta. Co mogę zrobić?

UKRYJ
POKAŻ
Jeśli zapomniałeś hasła, skorzystaj z przycisku „Zapomniałem hasła” znajdującego się na dole okna logowania. Na podanego maila otrzymasz link resetujący hasło. Skorzystaj z niego, by ustanowić nowe hasło do swojego Konta Gościa.
Pamiętaj, że ze względów bezpieczeństwa otrzymany mailem link jest ważny 60 minut. Po upływie tego czasu link nie będzie działał.
Jeśli będziesz miał kłopot z samodzielnym przeprowadzeniem zmiany hasła, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Nasze Biuro obsługi Gościa sprawnie przeprowadzi Cię przez ten proces.
UWAGA: jeśli zakładałeś Konto Gościa przy pomocy automatycznej integracji ze swoim kontem facebook, zresetuj ustawienia API na swoim koncie facebook. Niestety w takim przypadku reset hasła w naszym systemie nie pomoże.